2015. december 19., szombat

Decemberi körömlakk zsákmány - 1. rész

Sziasztok!



    A mai bejegyzésben pár újoncot szeretnék megmutatni amit az utóbbi időben vásároltam.
Emily de Molly körömlakkot ezelőtt 100 évvel vásároltam első alkalommal, nézegettem én a márka új kollekcióit de valahogy soha nem jutottam el a vásárlásig. Black Friday alkalmával a Color4 Nails webshopban 25%-os kedvezménnyel lehetett vásárolni, na ennyi kellett nekem, tudtam, hogy eljött az idő amikor beszerzek pár darabot.
Nehéz vásárlás volt, nem tudtam milyen színt is szeretnék, végül maradtam a világos színeknél, valamint pár körömnyomda mintalemezt vásároltam.

Emily De Molly Crystal Crown
Emily De Molly Poser
Emily De Molly Record Keeper
Emily De Molly Stockpile


Ezeken kívül egy körömerősítőt, a Rejuvacote 2 és egy Feme Fatale körömlakkot dobtam a kosaramba.


Femme Fatale Grandfather of the Desert
 A Harlow and Co webshopból egy Cirque Colors és két Picture Polish körömlakkot rendeltem, volt pár vásárlás után kapott levásárolható pontom, így ilyen kevés lakkot is megérte rendelni.



Halcyon

Nos ennyi volt a karácsony előtti portyázás azon része ami már megérkezett. A színek mind nagyon tetszenek, talán a PP- Bordeaux az amibe picit csalódtam, sötétebbnek gondoltam, nincs annyira sötét árnyalat mint ahogyan az üvegeben látszik és felkenve már nem annyira látványos.


5 megjegyzés:

  1. A PP-k nagyon tetszenek :) Mikor vásároljon az ember lánya, ha nem ilyenkor :)

    VálaszTörlés
  2. Szépséges lakkocskák! A lemezek is csodásak! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakkokat vettél. :)

    VálaszTörlés
  4. Really interesting post...thx for sharing! xx

    VálaszTörlés
  5. Nehéz vásárlás volt, nem tudtam milyen színt is szeretnék, végül maradtam a világos színeknél, valamint pár körömnyomda mintalemezt vásároltam.
    shawls for dresses , shawls for women , shawls for sale , black shawl , white shawl , shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl

    VálaszTörlés