2015. augusztus 20., csütörtök

UberChic Beauty - Uber Mat és körömnyomda mintalemezek

Sziasztok!

  Az ÜberChic Beauty márkát pár hónappal ezelőtt láttam első alkalommal, majd pár hete megláttam az ÜberChic Mat elnevezésű szilikon alátétet, ez annyira megtetszett, hogy egyből megrendeltem.
Az alátét mellé rendeltem egy mintalemez szettet.
Az ÜberChic Beauty- Über Mat alátét egy nagyon egyszerű de zseniális kreáció. Első ránézésre mindenkinek az juthat róla eszébe, hogy ez nekem eddig, hogy nem jutott eszembe?!
Ez így igaz,. Semmi ördöngösség nincs benne, viszont nagyon praktikus darab körömnyomdázásnál. matrica készítéséhez. A mérete 40X30 cm, kényelmesen elfér rajta minden használandó eszköz.
A körömnyomda mintalemezek közül a 04-es szettet rendeltem meg. A lemez minősége kifogástalan, a minták túlnyomó része nagyon tetszik.
01-es lemez:


 02-es lemez:


A 3. lenez mintái:


Első használatnál egy sima körömnomdázás:


Nagyon elégedett vagyok az ÜberChic termékekkel, így akik eddig nézegették a webshopot és nem tudtak dönteni, hogy vásároljanak-e, én ajánlani tudom. Nagyon gyorsan,  6 nap alatt megérkezett a rendelésem.

ÜberChic Beauty

7 megjegyzés:

  1. Pfff, de irigy vagyok :D Most már csak a lemezekre...az alátétet megoldottam egy szilikon sütőlappal, tökéletesen működik. És ahogy írtad, hogy ez eddig nem jutott eszünkbe. Nagyon tetszenek a lemezeik is, mindenképp fogok rendelni, de egyelőre nem tudok választani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon nehéz volt választani, a sütőlap szerintem is tökéletes:)

      Törlés