2015. március 14., szombat

Sorsolás - Realash szempilla kondicionáló szérum

Sziasztok!

    Sorsoltam,  két szerencsés Olvasóm van akik nyertek egy-egy Realash terméket.

A két nyertes:
és.....
Köszönöm mindenkinek aki jelentkezett.

A szérum eszméletlenül jó, itt láthattátok egy hónap használata után mennyit erősödtek a szempilláim, azt hittem ez már nem fog fokozódni, de jelentem IGEN, tovább erősödnek. Legközelebb április közepén lesz bejegyzés a Realashról, meglátjuk milyen szempilláim lesznek 3 hónap kezelés,  használat után.

Várom a nyertesek jelentkezését az oldalsávban található címemre.

Ne menjetek messze, hamarosan jövök egy új bejegyzéssel amiben a 4 új piCture pOlish lakkot mutatom be, ma kerültek ki a Nailland standjára. :)

2 megjegyzés:

  1. Óóóó, nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen! Első alkalom, hogy nyereményjátékon nyertem. Máris írok emailt. :)))

    VálaszTörlés