2015. február 16., hétfő

Enchanted Polish - Future Reflections

Sziasztok!
      Megérkezett az első Enchanted Polish körömlakkom.Drágaság. Minden szempontból.
    Aki szeretett volna már vásárolni Enchanted Polish körömlakkot tudja mennyire nehéz megrendelni, résen kell lenni, mivel a webshopos árusítást megnyitva percek alatt elfogynak a körömlakkok.
A meglehetősen drága ár mellett tovább drágítja a vásárlást, hogy egy-egy alkalommal 3-5 körömlakk közül választhatunk és színenként csak egy darabot, szóval itt csoportos vásárlás ami enyhítené a szállítási költséget vagy értékhatár az ingyenes szállításhoz, szóba sem jöhet.
Egy EP lakk beszerzése nem könnyű feladat.Szeptember óta fentem a körmeim egy EP lakkra: Az első alkalommal, mikor elszántam magam a vásárlásra rosszul számoltam át az időeltolódást, este 9 óra helyett másnap, reggel 9 órakor vártam a nyitást, következő alkalommal nem tetszettek a színek, utána nem volt pénz a kártyámon és még sorolhatnám mi  minden jött közbe, de a lényeg, hogy az első itt van előttem és már tudom a vásárlás menetét. :D
Ennyi viszontagsággal kell megküzdenie annak aki szeretne ebből a márkából vásárolni, illetve ott az ebay, ahonnan 20-125$!!! közötti áron lehet vásárolni, ha elég  vaskos a pénztárcád és erős a vágy hogy beszerezd a kedvenced, plusz találni kell  olyan eladó aki postáz hozzánk...
     A fényképezőgépem sikerült kinyírnom, egy laza mozdulattal kiesett a kezemből, leejtettem a lencséjére esett, pofozgattam de menthetetlen volt, így  mostantól, míg nem találok újra egy olcsó kis kompakt gépet,  mobiltelefonnal  készítettem a képeket. :(
A Futre Reflections egy duochrome extra hologramos körömlakk. A színe a sötétkéktől a közép rózsaszínes- liláig változik, kellő fénynél pedig nagyon erős hologramos fénnyel bolondítja meg a színt. A képeken ez nem egészen jön át, de igyekeztem, ha rákerestek a lakkra, szinte egy blogon sem fogjátok egyformának látni, az üvegről készült képek érzékeltetik mennyi erős a duochrome hatás is  nem csak a hologramos 



 Hasonló színem a piCture pOlish - Eyre kékje, annyi, hogy ez "simán" egy hologramos kék, amit  nagyon kedvelek. A különbség annyi, ha a FR kék színben pompázik kicsit sötétebb az Eyre színtől.
Nem használtam még, remélem  ma este már lesz időm használni.

        Ma becsúszott pár körmöscucc,  nem volt szándékos, előre megtervezett vásárlás csak az Árkád közelében autóztam, gondoltam beugrom megnézni mi újság, oké azért a nyomdalakkokra és a körömlakkhígítóra szükségem volt, de ráért volna még a vásárlás. Viszont, mióta a  Naillandnél is kaphatóak Petra mintalemezei, mindig megajándékozom magam egy darabbal, nagyon örültem, hogy végre megvettem az  Oorie nyomdalemezt. Idő, idő és idő amire nagyon nagy szükségem lenne.....

Egy nap elteltével hoztam pár képet, ez a bejegyzés az idei év rekord oldalletöltését hozta (5500 feletti), úgy látom sokan szeretik a sötétkék  körömlakkokat. Sajnos most csak vakuval készült fotóim vannak.





17 megjegyzés:

  1. Az az EP lakk nagyon brutálisan szép *-*

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lakk az üvegben, várom, hogy mikor tudod majd élesben is megmutatni! Mikor ezt rendelted, lehetett látni a színt vagy ez is zsákbamacska volt? Az EP oldalán egy ideje lehet látni megint pár lakkot, de mindig Sold out az összes. Tavaly meg nem is lehetett látni, csak vakon rendelni a következő két havi kiadást és várni, hogy mit küldenek. Hát annyira én nem vagyok bevállalós! Utóbb láttam, hogy jól döntöttem, mert az egyik pl. valami sötétzöld lakk volt, ami nekem speciel egyáltalán nem is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó shop nyitásnál (02.08)előrendelésbe, 4 hét tán történő szállítással, az idei január és februári zsákbamacska színek voltak, plusz 4 régebbi szín.
      Én a Meimei Signatures webshopból rendeltem, külön van egy bigcarteles webshop csak az EP lakkoknak, innen pár száz Forinttal drágább volt, 5 szín közül lehet választani de nekem csak ez az egy tetszett, ez egy régebbi, azt hiszem 2013-as tavaszi szín.

      Törlés
    2. Köszi az infót Erzsi! Ránéztem, most a kínai újév miatt zárva vannak, de fogom még nézegetni. Ezek szerint neked se minden színük tetszik, ez megnyugtató. Már azt hittem, én vagyok ufó. :))

      Törlés
    3. Nemhogy nem minden szín, hanem kevés van ami igazán tetszik és megvenném. :D

      Törlés
    4. Gyönyörű! Nagyon jól választottál, ezt én se hagynám ott. ;)))

      Törlés
  3. Nagyon szép, nagyon várom, hogy lássam felkenve is :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Erzsi! Remélem a kitartásod meghozza gyümölcsét! :D

    VálaszTörlés
  5. Na ez a lakk igencsak gyönyörű és különleges :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, de macerás beszerezni :) De gyönyörű lehet felkenve, alig várom, hogy lássam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép felkenve, a vakus kép nem adja vissza, de a beszerzése már-már gyalázat. :D

      Törlés
  7. 5500 megtekintés nálam egy hónap alatt szokott teljesülni :D Megszolgálta az árát a Drágaság :)))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam sem jellemző minden új bejegyzésnél, pedig nem zavarna. :D
      Az átlag egy-egy új bejegyzésnél 900-1200, ha nincs bejegyzés és mostanában ez a gyakoribb 450-600.
      Szerintem nem annyira a szín, mint inkább a beszerzése "csodálatos", szinte szerencsésnek érzi az ember magát, h egy kisebb vagyonért megvehette :D
      Jó a marketing! Most a hasonlóan nehezen beszerezhető Takko lakkokra hajtok, kezdem, élvezni :D

      Törlés