2015. január 22., csütörtök

Januári zsákmány

Sziasztok!
   Az idei év első szerzeményeiről szeretnék ma beszámolni.
A Glam Polish márka a kedvenceim közé került, így elsőnek ezekből szeretnék beszerezni még párat, elsőnek a Frost Flower visszafogott barackszínt és a kék pelyhes Star Shadow árnyalatot választottam.Nappali fénynél belátható időn belül nem tudok képeket készíteni, na nem mintha vámpír lennék és nem bírnám a napfényt csak dolgozok, itthon az udvart napfénybe csak vasárnaponként látom. Ez van, nem örülök neki.


Lassan, de biztosan bővül a Glam Polish gyűjteményem.
 Pet'la mintalemezekből sikerült két, rég kiszemelt darabot vásárolnom, ezek a Golden Russian és Tu-Turkey-Key lemezek. A lemezek ára 2000 Ft., szóval egy minta 166 Ft., ami szinte a végtelenségig használható. :)
Valami isteniek a minták mindkét lemezen! Nem tudok betelni velük csak ezeket használom. Történt egy kis baki, nem fogjátok elhinni mi.....körömlakklemosó nélkül maradtam! :D Ezért nincsenek rendesen megtisztítva.
Tu-Turkey-Key:



Golden Russian:



Néhány kedvenc minta:




Nyomdázáshoz a Dashica nyomdázó lakkokat használtam, piros és világosbarna színekben.

Ennyi volt a januári vásárolgatás, most már a tavaszi újdonságokat várom, amire az indie körömlakk márkáknál nem sok idő, már rendre jelennek meg az új kollekciók....

Mit vásároltatok idén szépségápolás kategóriába?

3 megjegyzés:

  1. Szépségek! :)
    Idén lakkot még nem vettem (egy hős vagyok), bár egy tavalyi rendelésem idén érkezett meg: egy China Glaze lakkot rendeltem nyomdázáshoz, illetve MoYou lemezek érkeztek, valamint egy decemberben rendelt Pueen kollekció, a 24B
    Azt hiszem, ebben a hónapban nem is nagyon vásárolok mást, kell egy kis önmegtartóztatás ...

    VálaszTörlés
  2. De jó kis cuccokat vettél :)
    Önmegtartóztatás, igen! Egészen addig míg nem látunk olyasmit ami nagyon tetszik..... :D

    VálaszTörlés
  3. Én lakkstopon lennék, de a Nailland Golden Rose akcióját látva elhagyott az erőm... 300 körüli lakk áraknál már nem tudok józanul gondolkodni, elgyöngültem... :)))) Remélem hamarosan küldik!

    VálaszTörlés