2014. október 12., vasárnap

Flormar Genius Glitter kollekció - Atomic Bomb 06

Sziasztok Lányok!

       Ma egy cukorfalatot szeretnék bemutatni. Méghozzá egy kifogástalan darabot, amit kifogásolhatatlan áron szerezhettek be.
       A Flormar Genius Glitter kollekció 10  színből áll, hologramos-glitteres csodák mind.
Elsőnek a 06-os Atomic Bomb színt választottam.
Ez a glitteres fedőlakk minden szempontból kitűnő. Egy rétegben dúsan borítja a körmöket,  2 rétegben már szinte teljesen befedi a körmöket. Kristálytiszta az alaplakk.Gyorsan szárad és ami nagyon meglepett, viszont nagyon tetszett, TELJESEN SIMA A FELÜLETE! Erre nem számítottam, azt hittem  a gazdag glitter tartalma miatt érdes lesz a felülete, de nem, mivel nagyon vékonyak a glitter darabkák.Plusz ennek köszönhetően (ezt csak gondolom, de tény, hogy tartósabb) tartósabb is mint az átlagos vastagabb glittereket tartalmazó hasonló fedőlakkok.
A 06-os ezüst-holo glittereset választottam elsőnek, de még 4 szín van amit szeretnék megvenni. Igen, ennyire szépek, plusz a minőség is megvan jó áron.

Összehasonlítottam a gyűjteményemben lévő kedvenc, hasonló fedőlakkal: Nails Inc.- Diamond Arcade,  Deborah Lippmann - Blinded By The Light és az O.P.I - Servin Up Sparkle, érdemes megnézni a bejegyzéseket ezekről is.
Egy szó mint száz, nekem nagyon bejön. Bombasztikus a holo hatás:)

Ára és további színek itt találhatóak.

Egy jó hír a végére, aki még nem tudná, a Nailland választéka egy újabb márkával bővült, mégpedig a Dance Lengend körömlakkokkal! További részletek erről, holnap a Nailland Facebook oldalán lesznek. :)

Blogsale- holnap adom fel azokat amire megérkeztek az átutalások, van aki nem jelentkezett a lefoglalt lakkokért, várom az emailt.

3 megjegyzés:

  1. Jajj, de gyönyörű az a lakk :-)

    BTW, emlékszem a blogodat először karácsonykörül olvastam azóta akárhányszor felnézek rá, mindig a karácsony jut eszembe :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan, mintha egy egész diszkót zártak volna az üvegcsébe, tetszik, cuki! :)

    VálaszTörlés