2014. szeptember 3., szerda

piCture pOlish - BETTE


Sziasztok!
Imádom! 
Röviden, tömören csak ennyi mondanivalóm van szavakban, 
a lényeget a képek mondják el. :)
Nehéz volt fényképezni ezt a színt, a képeknél jelzem milyen fényviszonynál készült.
természetes fénynél
direkt napfénynél
vakuval, semmi köze a valósághoz, sokkal világosabb
Több körömlakkal is összehasonlítottam.
Elsőnek a PP Ocean színnel, majd a Crows Toes nagy kedvencemmel az Asgardal.
A 3 szín közül a Bette a nyertes nálam.
Nagyon gyorsan szárad, száradás után tükörfényes a felülete.
Kevés fény is elég, hogy gyönyörű szórt hologramos fényében gyönyörködhessünk.

élethű színek

Használsz kék színű körömlakkot?


Ui.: ha valakit érdekel a Grace szín, írjon e-mailt, számomra túl világos.

13 megjegyzés:

  1. Engem érdekelne a Grace, írok is neked, ha még nem késő :)

    VálaszTörlés
  2. És egyébként gyönyörű ez a szín :)

    VálaszTörlés
  3. Bette is really pretty and looks great :-)

    VálaszTörlés
  4. ha Szilvinek nem kellene mégse, akkor én vinném a Grace-t! :)

    VálaszTörlés
  5. Naná, hogy használok kéket! :))) Ezek az árnyalatok mind nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg nagyon szép a Grace, örülök neki, hogy megvettem.

    VálaszTörlés
  7. Csodás ez a lakk! :) Nekem a Hope és a Gravity tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
  8. Ha esetleg mégse vinné el senki a Grace-t, nekem 100%, hogy kéne! :)

    VálaszTörlés
  9. Megaerával már megbeszéltük, ő írt elsőnek, csak nem voltam gépközelbe.
    Lehet, de még gondolkodom rajta, h a Pandorától is megválok, még ne tudtam eldönteni, szép, gyönyörű, de nem igazán van mihez használom ezt a színt.....és még van pár PP lakk amit viszont szívesen megvennék, szóval még vacillálok :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem egész héten kék volt a körmöm. :D
    Gyönyörű ez a lakk, remekül is áll neked. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretem a kék lakkokat, minden árnyalat jöhet az majdnem fehér porcelán kéktől egészen a szinte fekete sötét kékig. És lehet csillámos, holos, krém finisű, glitteres, homok :)
    Ha választanom kellene a Bette és az Ocean között, akkor én az utóbbi mellett döntenék. Álomszép az a lakk!

    VálaszTörlés
  12. A Hope vagy a Gravity jöhetne!

    VálaszTörlés