2014. augusztus 17., vasárnap

CROWS TOES - ASGARD

Sziasztok!
       Rég szemezgettem már ezzel a márkával, de valahogy mindig kimaradt a webshopos vásárlások alkalmával a virtuális kosaramból.Nagy kár, mivel eszméletlenül szép színei vannak és akad köztük sok egyedi szín, amihez más indie körömlakk márkáknál nem láttam.
Tudom, az előző posztban, mára más körömlakkot ígértem, de nem volt időm eddig fényképeket készíteni, az a körömlakk szerdán kerül fel a blogra.
A Crows Toes márkából elsőnek egy világoskék hologramos körömlakkot választottam.
Az Asgard meseszép számomra, azon kívül, hogy hologramos, arany színű mikro-glittereket tartalmaz, amitől gyönyörű fóliahatású gyengébb fényben, nem a megszokott szürkés, matt felületű.

árnyékban, természetes fénynél
napsütésben
Most is készítettem szín összehasonlítást, a másik szín, a hologramos körömlakkok legerősebb darabja, az utánozhatatlan hologramos fényben pompázó Color Club Halo Hues kollekcióból, a Blue Heaven. A Color Club Halo Hues 2013 januárjában megjelent 6 darab hologramos körömlakk verhetetlen, ezeknek a legintenzívebb a hologramos színe, azóta sem találtam ezeknél jobbat, esetleg más színt, ami a CC-nál nincsen.
Ennek ellenére az Asgard most jobban tetszik, mivel ez gyengébb fényben is szép fényes, és a színe is jobban illik a pillanatnyi hangulatomhoz.
A Crows Toes - Asgard körömlakkot 2 rétegben használtam, az állaga közepes sűrűségű, inkább a vékony felé hajlik. Száradási ideje nagyon jó, fényesre szárad, tartossága is jó, szóval nincs mibe bele kössek, ez egy kiváló minőségű körömlakk. Egy csillogó hologramos körömlakk.






Szóval, akinek tetszik ez a szín csak ajánlani tudom, illetve aki szereti a különleges színeket, extra darabok közül válogathat a Harlow webshopban, illetve a Llarowe webáruházában is kaphatóak.
Az ára 14,5 CAD (kanadai dolcsi), a borsos ára (szállítási költséggel/darabra lebontva, kb.3900 Ft) ellenére imádom.
Már úton van két újabb szín a márkából, remélem holnap megérkeznek, türelmetlenül várom. :D

Tetszik a színe?


12 megjegyzés:

  1. This is really pretty, but I think the CC is much more intense :-)

    VálaszTörlés
  2. nem vagyok annyira oda az erőteljes holo hatású lakkokért, de ez tényleg nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Röhögjetek ki, de nekem nem csak a színei miatt tetszik ez a márka régóta. Szerintem nagyon buli az a felirat a varjú hátoldalán!

    VálaszTörlés
  4. Már csak a neve miatt is nagyon tetszik ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  5. Őszintén szólva nekem a neve tetszik (: Mondjuk furcsállom,hogy Asgard nevét felhasználják egy körömlakkhoz- mert annyira nem illik hozzá.

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű ez a lakk, meg is lesem a webáruházat :)

    VálaszTörlés
  7. A kék nem az én színem, de ez nagyon szép, s a neve külön plusz pont !

    VálaszTörlés
  8. Hát most ez annyira nem fogott meg. De már nézegettem a márka lakkjait, vannak szépek köztük!

    VálaszTörlés
  9. Annyira csodás ez a szín, beleszerettem! Nagyon szép a blog is, tetszik a tematika és a kivitelezés :) Nem mellékesen én is blogolok, ha gondolod nézz be hozzám, kommentelj vagy, ami jólesik :) További szép napot és kreatív blogolást.
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Szép lakk, bár nekem a CC egy hajszállal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés