2014. július 16., szerda

ZOYA - HARPER

Sziasztok!

     Folytatom a "zoyáskodást".
Nagyon ellentmondásos a hozzáállásom ehhez a színhez. Elsőnek nagyon tetszett, majd első használatnál kevésbé, most újra tetszik, szóval azt gondolom a hiba bennem van. :D
 A Zoya 2014-es nyári kollekciójából, pontosabban a Bubbly kollekcióból a Harper-t szertném ma bemutatni.

       Nekem nagyon tetszett a Zoya - Monet fedőlakk, így arra gondoltam, hogy a Harper aminek az alapszíne félig áttetsző rózsaszín, tele mikor-aranypelyhekkel, plusz a Monet-hez hasonló csak kisebb  irizáló glitterekkel tűzdelt körömlakk telitalálat lesz számomra.


A körömlakk minősége hibátlan, hozza amit a Zoya körömlakkoktól elvárok, sőt megkövetelek.
A problémám a körömlakkal az volt, hogy 3 rétegben felkenve nem látszottak az apró arany színű pelyhek.Ezt is sikerül kiküszöbölnöm második használatnál két réteg KBShimmer fedőlakkal, amivel gyönyörű lett a végeredmény, bár szerintem bármilyen fényes fedőlakk jó rá.


Nem bántam meg a vásárlást, bár ez a szín, szerintem kimondottan nyárias, míg az előző bejegyzésben bemutatott Muse  körömlakk, az én színkategorizálásom szerint kedvfüggő szín.
A körömlakkot a NailLand Árkád bevásárlóközpontban lévő standjánál vettem, nem túlzok, imádok oda járni, borzalmas jó, sőt sokkoló a választék,  kedvesek, türelmesek  és jól informáltak az eladók, szinte mindenből van teszter vagy színminta, a baj csak az, hogy nagyon kevés a szabadidőm.
Azt már kimondottan szerencsésnek tartom, hogy az Árkád nincs a közelembe, nem esik utamba, elviselhetetlen lenne a kísértés (ma is érkezetek új kollekciók, már fent vannak a webáruházban). :D


19 megjegyzés:

  1. *-* jaj nekem: D eddig csak a Dream volt listás... ennyi: D

    VálaszTörlés
  2. Őt nagyon meg akartam rendelni, de akkor nem fért bele a keretbe. Azért nem mondtam le róla, mert csodaszép lakk :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a rózsaszínt és a csillámokat is! Szuper lakk lehet élőben is!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vidám, most néztem éppen mennyi rózsaszín lakkom van - sok ahhoz képest, hogy nem ez a kedvenc színem :D

    VálaszTörlés
  5. Végem van... *_* Rózsaszín és egy kis Monet fedőlakk is?! Ez egy álom!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nem próbáltad meg azt a módszert, hogy a száraz lakkot enyhén acetonos papírral áttörlöd? Nekem bevált a pelyhes Dance Legend lakknál, és a Chanel Taboo-nál is.

    VálaszTörlés
  7. @suzie: erről még nem is hallottam, de van benne valami, legközelebb megpróbálom, köszi a tippet :)

    VálaszTörlés
  8. Nem igazán szeretem a rózsaszínt mint színt, de körömlakkban jól mutat, főleg ebben :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó színe van, tetszik, hogy azok a kis bigyók feldobják. 3 réteg?? az jó sok...

    VálaszTörlés
  10. @Ayesha: vékony rétegek és gyorsan szárad :)

    VálaszTörlés
  11. Úr Isten, de gyönyörű! Ez a Zoya annyira különleges lakkokat gyárt, meg persze te is jól választol mindig! :)

    VálaszTörlés
  12. @Viktória: köszönöm, nem ok nélkül a Zoya a kedvenc körömlakkmárkám :)

    VálaszTörlés
  13. Hmm végülis tetszik, de semmi egyebet nem vált ki belőlem :)

    VálaszTörlés
  14. Kellemes, habcsókos rózsaszín, jó kedvem lenne tőle, ha ajándékba kapnám, de a megvételhez nem érzek affinitást. Más Zoyák vannak most vágyódás-listámon. :)

    VálaszTörlés
  15. Szia Erzsi! Zoya lakkokat honnan érdemes rendelni külföldről szerinted? köszi, zsuzsi

    VálaszTörlés
  16. @Zsuzska: a Nailland-nél a legolcsóbb! Igaz, ma voltam és nagyon megkopott a kínálat,leárazás van, de hamarosan érkezik szerintem új szállítmány.
    Mielőtt nem volt itthon kapható E-bay-ről vettem, sok eladó van aki szállít hozzánk, itt 9-11$ a lakkok ára darabonként, a szállítási költség ami nagyon megdrágítja, van ahol $/db., van ahol 14$ az első és 2$ a további darabok után.
    EU-ből meg horror 12€-tól kezdődik plusz a szállítási költs. ami legalább 9€.
    Érdemes a Nailland-re várni :)

    VálaszTörlés