2012. április 29., vasárnap

MAC - Hey, Sailor! / Fleet Fast Blush


Sziasztok !

Ma a  MAC Hey, Sailor! kollekcióból elsőnek a Fleet Fast elnevezésű arcpirosítóját szeretném bemutatni.







Nagyon finom textúrájú pirosító, ez tényleg beleolvad a bőrbe, nem porlik, minden porszeme az ecsetre kerül.
Közepesen pigmentált, amit én szeretek, nem tartom hátránynak ha nem téglapor erősségű festékanyagot tartalmaz, szépen eldolgozható.
Egy finom rózsaszínes korall árnyalat, enyhe szaténos fedésben.
A színe nagyon szép,  ami bronzosítóval nagyon harmonikus, nyári színt ad az arcnak, arra a fajtára gondolok mikor az utcán szembe jön velem egy nő és sugárzó az arca de nem visít róla , hogy agyon van sminkelve.

A csomagolását is szeretem, tudom ez nem mérvadó, de én nem szeretem  a MAC olcsó, fekete mattműanyag (letisztult ?!) csomagolását.  Ez vidámabb.
 Az eddig használt MAC  arcpirosítók viszonyítva sokkal jobban szeretem, ennek oka  a textúrája.

Textúra: 10/10
Tartóssága: 10/7  ( ezt nagyon befolyásolja mennyire zsíros az arcbőröd)
Pigmentáltság: 10/ 8


Kedvelitek / használtok hasonló árnyalatot ?


9 megjegyzés:

  1. óóóóóóóóóóó, a színe szép, de a csomagolással nálam nagyon mellélőttek:D

    VálaszTörlés
  2. A színe nekem is tetszik :$ imádom a pirosítókat:$ de a csomagolása nem bejövős :( .

    VálaszTörlés
  3. Váá nagyon tetszik! A pirosító színe az ami kb mindenkinek jól áll, tök természetes, ha nem túl pigmentált, akkor a rohanós reggeleken sem kell mellőzni, mert nem kell vele óvatosan bánni.
    Összességében nagyon-nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. Á,meseszép a színe. Mennyi az ára? uhh.azt hiszem, szerelmes leszek.:D

    VálaszTörlés
  5. Nekem a szín és a csomagolás is tetszik

    VálaszTörlés
  6. Igen, az árát elfelejtettem megírni, 5900 Ft.- volt.

    VálaszTörlés
  7. nem is vészes annyiért.na,alszom még rá

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik :) Köszi hogy megmutattad,

    VálaszTörlés
  9. Szívesen kipróbálnám:D

    (sikerül kommentet írnom, végre!!)

    VálaszTörlés